منو اصلی
اطلاعیه آزمون استخدامی
تمدید مهلت ثبت نام و اعلام شماره حساب جدید در صورت مشکل در واریز وجه ثبت نام
تمدید مهلت ثبت نام تا 08/03/96 ... ارسال مدارک خانواده معظم شهدا وایثارگران ... درخصوص واریز وجه ثبت نام...
 ١٥:٣٣ - سه شنبه ٢ خرداد ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
راهنمای شرکت در جلسه آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور
راهنمای شرکت در جلسه آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور
اطلاعیه شماره 2 آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور مواد آزمون و کارت شناسایی
 ١٠:٤٥ - يکشنبه ٣١ ارديبهشت ١٣٩٦ - نظرات : ٠متن کامل >>
استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور(مباشر)
طنین زنگ مهر95 موسسه آموزش عالي علمي و کاربردي صنعت آب و برق
عناوین اولویت ها و شیوه نامه شرکت در دوره های پسا دکترا
چهارمین نشست شورای هماهنگی موسسه
بازديد وزير نيرو از مجتمع عالی آموزشی و پژ وهشی خراسان
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و انجمن حمایت از انرژی های تجدیدپذیر ایران
ضیافت افطار
(اطلاعیه شماره 3)
دوره های شغلی _ سازمانی مجتمع عالی آموزشی وپژوهشی تهران
هفدهمین نشست هیات امنای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب وبرق/ اعطای احکام اعضای جدید هیات امنا
اخبار > دچار یک خلأ جدی در حوزه روابط عمومی هستیم


  چاپ        ارسال به دوست

وزير نيرو در همايش سراسري مديران روابط عمومي صنعت آب و برق:

دچار یک خلأ جدی در حوزه روابط عمومی هستیم

وزیر نیرو گفت: در حوزه روابط عمومی دچار یک خلأ جدی هستیم و باید بتوانیم ارتباط موثر و سازنده با مردم ایجاد کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، مهندس "حمید چیت‌چیان" امروز (سه‌شنبه) در همايش سراسري مديران روابط عمومي صنعت آب و برق کشور که در ساختمان ستادی وزارت نيرو برگزار شد، با تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ها در انعکاس عملکرد صنعت آب و برق اظهار داشت: در شرایط حاضر، اطلاع‌رسانی درست باعث ایجاد امید در مردم خواهد شد و نگاه آنها به دولت و وزارت نیرو تغییر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ما هم اکنون در حوزه روابط عمومی دچار یک خلا جدی هستیم، ادامه داد: این موضوع فقط مربوط به روابط عمومی نیست بلکه شرکت‌های صنعت آب و برق پیرامون عملکرد افکار عمومی و ارتباط با مردم عملکر مطلوبی نداشته‌اند؛ ما باید بتوانیم ارتباط موثر و سازنده با مردم ایجاد کنیم.
وزیر نیرو تصریح کرد: ما در میان مردم هستیم و برای همین مردم کار می‌کنیم و اگر بتوانیم پیام خود را به درستی منتقل کنیم، در روند خدمت‌رسانی صنعت آب و برق تاثیرگذار خواهد بود. مدیران ما باید توجه کنند کار صنعت آب و برق فقط اجرای شبکه آب و برق و ساخت نیروگاه و سد نیست و باید با مردم نیز ارتباط مستمر داشته باشیم.
چیت‌چیان با بیان اینکه در موضوع مدیریت مصرف کار روابط عمومی‌ها تعیین کننده است، افزود: نزدیک دو سال است که از مردم برای نصب سامانه‌های تامین برق فتوولتائیک با ارائه تسهیلات دعوت می‌کنیم، اما نتیجه مطلوب نبوده است، چرا که ما اطلاع‌رسانی درستی نکرده‌ایم.
وزیر نیرو ادامه داد: ما هم‌اکنون از نظر تامین منابع مالی طرح‌ها با چالش مواجه هستیم و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح های آب و برق بسیار ضرورت دارد، بنابراین باید بتوانیم با زبان موثر این حرف را به مردم برسانیم تا مردم به تبع میزان سرمایه خود در طرح‌ها مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: روابط عمومی فقط برای اطلاع‌رسانی عملکرد روزمره و صدور اطلاعیه نیست، بلکه این بخش جزو لاینفک همه کارهاست، ما در تمام برنامه‌ها نیاز به مردم داریم و برای ارتباط صنعت با مردم باید روابط عمومی‌ها فعال‌تر باشند.
وزیر نیرو با بیان اینکه نگاه مدیران شرکت‌ها در نحوه کار روابط عمومی تعیین کننده است، ادامه داد: روابط عمومی ها در مقطع کنونی باید در چند محور مهم همچون تهیه پیوست فرهنگی برای طرح‌ها، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع همچون ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان برای رساندن پیام مصرف بهینه آب و برق به مردم و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد فعال‌تر عمل کنند.
چیت‌چیان در پایان تصریح کرد: ما در وزارت نیرو کارهای بزرگی انجام می‌شود که اطلاع مردم از این کارها و یاری آنها به موفقیت صنعت آب و برق منجر خواهد شد.


١٠:٥١ - چهارشنبه ٦ خرداد ١٣٩٤    /    شماره : ٧١    /    تعداد نمایش : ١٠٥٦